Reklamacje
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe i pochodzą bezpośrednio od producentów lub importerów.
Gwarancja na towar udzielana jest na 24 miesiące chyba, że w aukcji jest inna informacja.
PROSIMY NIE ODSYŁAĆ TOWARU BEZ UPRZEDNIEGO KONTAKTU!
Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów reklamacji, być może usterkę można będzie łatwo usunąć bez potrzeby odsyłania towaru, ewentualnie skontaktujemy Państwa bezpośrednio z serwisem, dzięki czemu reklamacja zostanie uwzględniona i rozwiązana błyskawicznie.
Reklamacje oraz zwroty prosimy kierować na adres bok@pethobby.pl.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod linkiem "pytanie do sprzedającego", lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Do pobrania wzór pisma reklamacyjnego: reklamacja.doc, reklamacja.pdf
Zobowiązujemy się dostarczyć produkt bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży np. produkty wyprzedażowe.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
W celu dokonania rezygnacji z zamówienia przed jego wysłaniem, należy przesłać informację do sprzedającego na adres: pomoc@naszezoo.pl Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, postaramy się anulować zamówienie i jeżeli zostało opłacone, zwrócimy za nie środki na konto.