Darmowa dostawa od 299,00 zł
Skontaktuj się z namiZarejestruj się
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe i pochodzą bezpośrednio od producentów lub importerów.

Gwarancja na towar udzielana jest na 24 miesiące chyba, że w aukcji jest inna informacja.

PROSIMY NIE ODSYŁAĆ TOWARU BEZ UPRZEDNIEGO KONTAKTU!

Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów reklamacji, być może usterkę można będzie łatwo usunąć bez potrzeby odsyłania towaru, ewentualnie skontaktujemy Państwa bezpośrednio z serwisem, dzięki czemu reklamacja zostanie uwzględniona i rozwiązana błyskawicznie.

Reklamacje oraz zwroty prosimy kierować na adres bok@pethobby.pl.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • Imię i nazwisko Klienta
  • Adres Klienta
  • nr zamówienia
  • Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Nazwa i model produktu
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację / Opis usterki
  • Nr telefonu i adres e-mail
  • Dodatkowe pliki m.in. zdjęcia.
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod linkiem "pytanie do sprzedającego", lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

    Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

    Do pobrania wzór pisma reklamacyjnego: reklamacja.doc, reklamacja.pdf

    Zobowiązujemy się dostarczyć produkt bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży np. produkty wyprzedażowe.

    Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.

    Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

    REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

    W celu dokonania rezygnacji z zamówienia przed jego wysłaniem, należy przesłać informację do sprzedającego na adres: pomoc@naszezoo.pl Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, postaramy się anulować zamówienie i jeżeli zostało opłacone, zwrócimy za nie środki na konto.

    Zaufane Opinie IdoSell
    4.44 / 5.00 16 opinii
    Zaufane Opinie IdoSell
    2024-07-19
    Zamówienie na czas, fontanna zgodnie z opisem produktu napowietrza wode w stawie. Polecam.
    2021-12-06
    Super!!!

    Dbamy o Twoją prywatność

    Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

    Zamknij
    pixel